۲. میزان استفاده از #کاشی در دکوراسیون داخلی منزل شما چقدر است؟

با وجودی که هیچ استاندارد صنعتی برای مقاومت کاشی وجود ندارد، بیشتر کاشی‌ها با استفاده از رتبه‌های PEI به صورت زیر طبقه بندی می شوند:
۱: بدون رفت و آمد
۲: رفت و آمد کم
۳: رفت و آمد متوسط رو به کم
۴: رفت و آمد متوسط رو به زیاد
۵+: رفت و آمد زیاد رو به خیلی زیاد

🔺بیشتر کاشی‌های چینی در ردیف ۴ یا ۵ قرار می گیرند، یعنی دارای مقاومت بالا هستند. پس می توانند گزینه‌ی مناسبی برای یک آشپزخانه‌ی خانوادگی باشند.

🔺بهتر است کاشی کف را طوری انتخاب کنید که در برابر کارهای روزانه مقاوم باشد. خراش‌ها، غذاهای ریخته، مواد شوینده، عبور و مرور و همه چیز باید در نظر گرفته شود.
اگر دوست ندارید کل کف را با کاشی سنگی یا چینی بپوشانید، می توانید یک فرش در فضای مورد نظر خود با آن ایجاد کنید. برای مثال اگر کفپوش چوبی در منزل خود به کار برده اید، می توانید قسمتی از آشپزخانه را که دارای تردد زیاد است با سنگ، فرش کنید تا به مقاومت مورد نیاز دست پیدا کنید.

🔺اگر دوست دارید خلاقیت و زیبایی را به کاشی‌های منزل خود اضافه کنید و چیزی متفاوت ایجاد کنید، دیوار پشت گاز یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید روی آن کار کنید. در این قسمت چون ترددی وجود ندارد، دست شما برای ایده های طراحی و انتخاب مصالح باز است. البته باید ترشحات روغن، آب داغ، چربی و مواد شوینده را در نظر بگیرید.

🔺سرامیک برای دیوار تأکیدی پشت روشویی مناسب است. در صورتی که تمایل ندارید کل دیوارهای سرویس بهداشتی خود را با کاشی بپوشانید، می‌توانید با موزاییک‌های شیشه‌ای دیوار پشت روشویی را زیبایی بخشید.

#بازرگانی_آقاجانی
بزرگترین مجموعه کاشی و سرامیک مازندران

🏢ميدان امام حسين، کلينيک ساختمانی بابل

011322000904
@aghajanico

دیدگاهتان را بنویسید